Keresőoptimalizálás - A honlapkészítés egyik legfontosabb eleme

Az interneten található honlapkészítés árak egy viszonylagos szűk sávban mozognak, de ezzel szemben óriási különbség van az egyes honlapok által termelt plusz bevétel között. Könnyen lehet, hogy egy látszólag ugyanolyan honlapot meg lehet venni 10.000 és 50.000 forintért, viszont könnyen lehet, hogy míg az olcsóbb a befektetés árát sem hozza vissza, addig a látszólag sokkal drágábbal már az első hónapban a többszörösét keresi majd meg. [Mindkettőre volt példa az ügyfeleim körében, de szerencsére az utóbbi lényegesen többször fordul elő.]

Ön mit szeretne inkább? Spórolni egy évben egy dolgon 20.000 Ft-ot vagy fizetni egy jobb minőségért többet és azzal keresni pl. plusz 200.000 Ft-ot? Ha vállalkozóként a legjobb befektetéseket keresi, akkor jó helyen jár, míg ha mindenből a legolcsóbbat keresi, akkor ne is olvasson tovább, ez a cikk nem Önnek szól!

Mint már megbeszéltük, manapság a honlapkészítés technikai része egy egész egyszerű feladatnak látszik, ha egy egészen egyszerű honlapot szeretnénk csinálni. A probléma abból adódik, hogy az internet tele van a konkurenciával, azaz egy egyszerű és átlagos honlap semmire sem elég. Na jó, ez így nem igaz, mert arra tökéletes, hogy a hagyományos újsághirdetést kiegészítsük vele, de maga a honlap önállóan nem lesz életképes, ha valaki tapasztalatok nélkül kezd hozzá.

A holnap szerkezete és külseje csak az alap, amelyre fel kell kerülni a jó reklámszövegnek, amit viszont a keresőoptimalizálás alapelvei alapján fogalmaztunk meg. A szöveg csak az embereknek szól, akkor a kereső nem fogja elég értékesnek találni és egyszerűen nem jeleníti meg jó helyen a találati listában.

Ha feladunk egy újsághirdetést, akkor az embereknek csak egy kis százalékából váltunk ki cselekvést, mert egész egyszerűen csak néhány embert fog ott és akkor érdekelni az ajánlatunk. Ha ön a kezébe vesz egy újságot, szintén nem fogja az összes hirdetőt felhívni vagy meglátogatni, mert éppen nincs szüksége arra, amit ők reklámoznak.

A keresőoptimalizálás lényege, hogy azokat az érdeklődőket szerezhetjük meg, akiknek éppen akkor van szüksége az árura, amit mi kínálunk. Összességében kevesebb ember látja, mint egy újsághirdetést, a keresőből érkező látogatók lényegesen nagyobb arányban válhatnak vásárlókká.

Egy profi értékesítési honlap esetén a keresőoptimalizálás adja az elkészítése során felmerülő költségek jelentős részét. A végleges honlapkészítés árak akár 30-40%-kal magasabbak is lehetnek egy bemutatkozó weboldal esetén, ha a tulajdonos csak kevés egyedi, gépelt szöveget tud biztosítani a témában!

Mindezek ellenére az egyik legbiztosabb befektetés a profi szakemberre bízott keresőoptimalizálás, mert ha jó a honlap, jó a termék és jók az árak, akkor az eladásnak nincs felső határa, az érdeklődők pedig szinte ingyen jönnek majd.

2013 | Minden jog fenntartva!