Korrekt honlapkészítés árak | Online vevőszerzés kisvállalkozóknak

Gyors megoldás

Ugye nem szeretne heteket várni? Működő honlapot adunk akár 3 munkanapon belül, amit utána közösen fejlesztünk tovább.

100% Garancia

A meglepetés jó dolog - de nem az üzleti életben! Ezért 100%-os garanciát adunk minden új weblaphoz.
Ezt nem bánja meg utólag!

Profitnövekedés

Túl erős a konkurencia, nem tud új vevőket szerezni? Megerősítsük piaci pozícióját, megnöveljük a profitot a jólbevélt online marketing megoldásokkal.

Videós oktatás

Szeretné önállóan is kezelni a honlapját? Semmi probléma! Ha pedig kérni, akkor a kész rendszerhez szívesen csinálunk oktatóvideókat is.

Kik a honlap látogatói?

Honnan jönnek a honlap látogatói?

  • Hagyományos hirdetésekből, Facebookról
  • Keresőkből (Google, Yahoo, Bing, stb..)
  • Az "offline" üzletből, ajánlás útján
  • Változatos helyekről, de csak kíváncsiságból

A vásárlási folyamatnak 5 fontos mozzanata van, melyekre nagyon oda kell figyelnünk a honlapkészítés során, hogy az összes lehetséges ügyfelet megszerezzük a honlapra látogatók tömegéből.

Ford azt mondta, hogy ha megkérdezte volna, hogy mit szeretnének az emberek, akkor azt mondták volna, hogy "egy jobb lovat", mert az emberek nem tudták, hogy egy új dolog sokkal jobb eredményt biztosíthat számukra. Mások már tudják, mit akarnak, de még nem tudják, hogy kitől, stb.

A vásárlási folyamat elemei:

  • A probléma, szükséglet felismerése.
  • Alternatívák keresés.
  • A lehetséges megoldások összehasonlítása.
  • A kiválasztás, a döntés meghozatala.
  • A kiértékelés (hogy jó volt-e a döntés).


Nézzük meg tehát, mire kell figyelnünk, ha azt akarjuk, hogy a honlap minden érdeklődő számára informatív és cselekvésre (vásárlásra) ösztönző legyen. Számtalanszor ismétlem önmagam, hogy a profi honlapkészítés egy nagyon tudatos, előre megtervezett folyamat, nem pedig néhány HTML kód egymásra dobálása.

1. Legyen a példánk a honlapkészítés! Ha Ön még nem akar honlapot, akkor hidegen hagyják a hirdetéseim (újságban, neten, Facebookon). Ebben az esetben a feladatom a problématudatának a felkeltése. Be kell mutatnom, mi az előnye a honlapnak, miért lesz ez jó Önnek, ha már rendelkezik eggyel. Ekkor még fölösleges azt kommunikálnom, hogy milyen jó áron dolgozom, hiszen nem akar sehol sem vásárolni.

2. Ha sikerült bebizonyítanom Önnek, hogy honlap nélkül ma már nem létezhet komoly vállalkozás, akkor ideje bemutatnom a különböző választási lehetőségek közötti különbséget. Van ingyenes, de igénytelen - van olcsó, de azzal nehéz pénzt keresni - van középkategóriás, ami megéri az árát - és persze van olyan is, ami irreálisan drága, szinte már átverés. Elkezd információkat gyűjteni (Google, Yahoo, stb.), most már észreveszi a témához kapcsolódó hirdetéseket (újság, banner, Facebook).

3. Ha már tudja, milyen az olcsó és milyen a profi honlapkészítés, akkor a következő nagy kérdés, hogy melyiket engedheti meg magának, melyik weblapkészítőnek fog hinni, melyik megoldást tartja a legmegfelelőbbnek a saját problémájára. Tudatosan keresi a lehetőségeket, melyeket különböző szempontok, információk (ár, garancia, gyorsaság, stb.) alapján rangsorol.

4. Ha már elég sok időt töltött a lehetőségek feltérképezésével, akkor a racionális tudása, személyes vágyai és lehetőségei alapján kiválaszt egy vagy több szakembert és árajánlatot kér a honlapkészítésre. A látott tesztoldalak alapján meghozza döntését, megveszi a kész honlapot.

5. Miután használta egy ideje a honlapot, előbb önmagában, majd néhány hét után a cég életében bekövetkező változások figyelembevételével értékeli a vásárlást utólag. Vagy csalódott lesz a vásárlást illetően, vagy sajnálni fogja, hogy nem jött rá hamarabb, hogy mire volt szüksége a vállalkozása fejlesztéséhez. Ha a honlapkészítés beváltja a hozzá fűzött reményeket, másoknak is elmeséli, így ajánlás útján újabb megbízókat szerez a szakembernek.

Összefoglalás: Egy értékesítő honlapot úgy kell kialakítani, hogy minden látogató azonnal megtalálja azt, amire szüksége van a következő vásárlási folyamat eléréséhez. Van, akiknek az áru előnyeit kell bemutatni, másoknak a vállalkozás előnyeit, hogy kiemeljük a konkurenciából. Van, akinek az olcsó árú terméket kell reklámozni, másnak pedig a prémium minőségűre kell felhívni a figyelmet.

Természetesen minden "műhelytitkot" nem szeretnék elárulni minden olvasómnak, hiszen fő célom a megbízóim segítése. Azoknak sokkal többet segítek, akikkel együtt dolgozom, de a konkurenciájukat nem szeretném túlságosan segíteni - ez gondolom érhető.

Keress(en) bennünket bizalommal,
mert mi néhány órán belül válaszolunk.

Miben segíthetünk?

Invalid Input
Neve(d): *

Kérem, adja meg a nevét!
Email címe(d): *

Kérem, helyes email címet adjon meg!
Telefonszám(od):

Invalid Input

Kérem, fogadja el az Adatvédelmi Tájékoztatóban leírtakat. Enélkül nem küldheti el a személyes adatait.

Kis-Simonka TamásBevallom, elsőre soknak tűnt a honlapkészítés ára, de az érdeklődők számának megnövekedése hamar meggyőzött arról, hogy ez tényleg jó befektetés volt. Gábor és Ildikó eddig már 5 honlapom létrehozásában segített.
Kis-Simonka Tamás - www.bormax.hu

Nemesné Emri SzilviaGábor a honlapkészítés során végig odafigyelt arra, hogy pontosan azt kapjam, amit kértem. Igaz, pár nappal tovább tartott a munka, de összességében maximálisan elégedett vagyok. A honlap szép és áttekinthető lett.
Nemesné Emri Szilvia

Barati RichárdNagyon elégedett vagyok a weblapkészítés eredményével, mert több év "önálló próbálkozása" után végre egy igazán szép, profi weblapom van!:) Időközben már az egyik kollégám is kért egy honlapot magának.
Barati Richárd - www.fakivago.hu

Spisák PéterCsak jót tudok mondani Ildiékről. A honlapkészítés gyors és pontos volt, meglepően alacsony áron. Később egy bloggal szerettem volna kiegészíteni a weblapom, amit szintén villámgyorsan elkészítettek. Köszönöm szépen!
Spisák Péter - www.spisakpeter.hu

További vélemények

2019 | Minden jog fenntartva!