Profi honlapkészítés, kedvező árak

Honlapkészítés

Teljes kivitelezés, ha szeretnéd: Domain-, tárhely, szövegírás, SEO,  hirdetési kapmányok.

Google SEO

A keresőoptimalizálás abban segít, hogy hirdetés nélkül is megtalálják a weboldaladat.

Hirdetések

Google, Facebook és Youtube hirdetések tervezése, kiépítése és adminisztrálása.

Marketing

Ha egy jó vevőszerző rendszert szeretnél, érdemes szakemberre bízni.

A Google fizetett hirdetései

A Google Ads (Adwords) egy fizetős szolgáltatás, amivel előrébb lehet kerülni a találati listában. Mindenképpen ajánlott egy induló honlappal.

Ha még korábban nem vetted igénybe, akkor egy 15.000 Ft-os ajándékkupont lehet igényelni. Ebben segítek, hogy mindenképpen megkapd, ha jogosult vagy rá. Ha ezt ügyesen használod fel, akkor már az első hónap végére a weboldal több hasznot fog generálni neked, mint amennyi a honlapkészítés ára volt eredetileg.

Azt már tudjuk, hogy a Google a látogatóknak akarja a legjobbat, nem pedig a honlap üzemeltetőjének. Legalábbis ez a hivatalos álláspont. Ugyanakkor mint tudjuk, „Minden szentnek maga felé hajlik a keze.” Vagyis a gyakorlatban a pénzügyi szempontok is számítanak.

Lényegében tehát akinek nincs jó honlapja, de szeretne elöl lenni, az meg tudja magának vásárolni a pozíciót. Ráadásul nem fix ára van a helyezésnek, hanem licitálni kell a helyért. Így tehát egy végül az jut el a látogatókhoz, aki a legtöbbet fizet.

Ez elsőre nagyon igazságtalan, viszont van pár dolog, amit tudnunk kell.

  • A legtöbb ember általában nem csak az első találatot nézni meg. Tehát nincs értelme csak azért sokkal többet felkínálni, hogy mindenképpen mindig elöl legyen valaki. Úgysem tudja megakadályozni, hogy a konkurenciához is eljusson az érdeklődő.
  • Hiába van valakinek sok látogatója, ha rossz az ajánlata. A sok látogatóból végül szinte senki nem fog vásárolni, így a hirdetésre költött összeg kidobott pénz.
  • Sok termék vagy szolgáltatás esetén egyszerűen van egy olyan haszonkulcs, vagyis profittömeg, aminél ha többe kerül egy újabb vásárló megszerzése, akkor lényegében a cég csak veszteséget termel. (Néha ennek is van értelme, de arról majd egy haladóbb anyagban beszélek. Az nem annyira hirdetési tudnivaló, hanem egy komplex értékesítési stratégia része.)
  • Ha többet kínál a tulajdonos, mint amennyiért már látogatókat szerezne, azzal lényegében önmagával tolt ki. A folyamatos egymásra licitálással végül minden hirdető veszít. Néha előfordul ilyen is (ha több nagyon erős vállalat van és a kicsiket teljesen kiszorítják).

 

A fentiekből következik, hogy néha nagyon magas összegbe kerül egy-egy látogató megszerzése, de azért a végtelenségig nem emelkednek a költségek.

Ráadásul a Google is beavatkozik a versenybe az alábbiak szerint. Mivel nincs fix összeg és senki nem látja azt, hogy mások mennyiért hirdetnek, így a Google fogja a beérkező liciteket és nem csak az összeg alapján állítja rangsorolja a hirdetőket, hanem a honlap minősége alapján is.

 

Ha két hirdetőnek van azonos licitje, akkor az kerül előbbre, akinek jobb a honlapja.

Máshogy fogalmazva: ugyanazt a helyezést olcsóbban kapja meg, aki jobban megfelel a Google elvárásainak.

Tehát ebben az esetben ismét életbe lépnek az eredeti irányelvek, miszerint a jobb tartalom, a gyorsabb honlap, az egyéb statisztikák (pl. visszafordulási arány) újra számítanak.

Úgy kell felfogni, mintha két verseny futna párhuzamosan. A „normál”, vagyis ingyenes találati listában csak a honlap valódi értéke számít. Míg van egy fizetős rangsor is, ahol a jobbak ugyanazt olcsóbban kapják.

Tehát ismét eljutottunk oda, hogy a keresőoptimalizálás hasznos. Egyrészt manapság már egy kötelező minimum, ami hoz önmagában is látogatókat (még ha kevesebbet is, mint régen). Másrészt viszont a hirdetéseknél spórolni lehet vele, mert ugyanannyi látogatót végül kevesebbért ad a Google, mintha figyelmen kívül hagytuk volna az ajánlásait.

Hogy mik ezek az ajánlások? Arról nagyon hosszan lehetne írni - és meg is tettem korábban már. A meglévő ügyfeleknek ezt át szoktam küldeni, de nyilvánosan nem fogom közzétenni. :)

 

Gyors megoldás

Ugye nem szeretnél heteket várni? Működő honlapot adunk akár 3-5 munkanapon belül, ha már minden tartalom rendelkezésre áll.

100% Garancia

A meglepetés jó dolog - de nem az üzleti életben! Mi 100%-os pénzvisszafizetési garanciát adunk. Csak azt bánod meg, ha kihagyod.

10 év tapasztalat

Elakadtál a tervezésben? Segítek. Nemcsak elméleti tudásom van, hanem már kb. 150 vevőszerző honlapot átadtam ügyfeleknek.

Bár elsőre soknak tűnt a honlapkészítés ára, de az érdeklődők számának megnövekedése hamar meggyőzött arról, hogy ez tényleg jó befektetés volt. Gábor eddig már 5 honlapom létrehozásában segített.

Kis-Simonka Tamás, bormax.hu

Baráti ajánlás alapján kerestük meg Gábort közel 10 évvel ezelőtt és azóta már mi ajánlottuk őt tovább ismerősnek. Nekem vendégházam van, a férjemnek pedig egy borkereskedése, így két külön honlapot is fejleszt nekünk.

Fazekasné Judit, karcagiszallas.hu

Mi már régóta ismerjük egymást, mert 2011-ben indult a honlap, amikor sokkal nehezebb volt festőként munkát vállalni. Szerencsére olyan jól sikerült a honlapkészítés, hogy rövid időn belül már válogathattam is a munkalehetőségek közül.

Landenberger Béla, vakolatshop.hu

Csak jót tudok mondani Gáborékról. A honlapkészítés gyors és pontos volt, meglepően alacsony áron. Később egy bloggal szerettem volna kiegészíteni a weblapom, amit szintén villámgyorsan elkészítettek. Köszönöm szépen!

Spisák Péter, spisakpeter.hu